Torsdag eftermiddag

Helloo!

äntligen, nu är grupparbetet om självkänsla klart. Så skönt, då blir man allså ledig imorgon =)
tänkt vad fort veckorna går, det är redan fredag och helg imorgon. Blir en lugn helg för mig, åker nog ut till tommies familjs stuga. ska ju bli kanonväder så då är det bara att passa på att sola, kanske ta ett dopp om jag vågar.
ska bli skönt att åka iväg och koppla av lite.

Igår befann jag mig i v-ås. Jossan kom hem till mig vid fem, satt där ochdrack lite goda drinkar och snackade och så. Sanna kom också över sen vart det nästan dags att rulla ner på stan. Annika och "bönan" kom och hämtade upp oss och så mötte vi upp resten av jobbgänget. Blev en god middag på Bellmans med mycket "brännvinsvatten". jag drack nästan upp en själv, haha. Mysigt när man kan sitta ute och äte när det är så fint väder.
I slutet blev vi nog alla lite fnittriga och skrattade åt nästan vad somhelst. . Bla "oharrys" "spam" och "carolina gryning" haha. Innan vi skulle gå så skrattade vi åt nåt skämt varpå jag typ lutar/kastar mig bakåt och slår i huvudet i en stolpe, så vi börjar skratta ännu mer.. (idag har jag märkt att det blev en rejäl bula) måste ju sett helknäppt ut.. jaja alla åkte hem förrutom jag jossan och bönan. Vi drog vidare till Harrys.
Kvällen fortsatte där och det blev ännu roligare. bjudna på dyr champagne av bl a låtskriveren till många bidrag o melodifestivalen och markoolios senaste vm låt. .  Kvällens ragg fick jossan av en 36årig snubbe. .han måste nog öva lite på sina raggningsrepliker tror ja. Jossan hade nämligen en stor klocka på armen så viskade han till henne " ah tycker du om stoora saker?" haha. kul det där. Nej det slutade med att jag, jossan och bönan åkte hem. Jag blev avsläppt vid sjöhagen efftersom dom andra skulle till bäckby. när jag kom hem var jag så trött så jag somnade med kläderna på, glömde ta bort sminket och vaknade två timmar senare och märkte att jag inte tagit ur linserna. smart!

somnade om och det var mindre kul några timmar senare då man insåg att fan, skola idag, måste hinna med tåget som går nio. Ringde pappa han fick hämta upp mig och köra mig ner till stationen. var sjukt mycket folkt på stationen men när jag skulle gå på tåget hann jag iaf få en sittplats. Problmet sen var bara att det var typ 3 skolklasser + allt övrigt folk som också skulle på fast det var helt fullt. inte kul att stå upp i en timme, men som sagt sj i ett nötskal.. hur kan dom bara ha två vagnar kl nio på morgonen när det är så många som åker vid den tiden.

Ne nu liggerjag här i sängen och har inte så mycket för mig. Tommie har utekväll med grabbarna ikväll så jag är ensam. Hade igentligen velat vara hemma och fira mamma som fyller år idag. Ledsen att jag inte kan vara där men har inte råd att åka framochtillbaka. Med present och så är ju fixat sen ses vi ju i helgen.

                                          Grattis mamma ! =)
image71


                                                       
image72

                 Sanna klarade teoriprovet idag också, grattis!



(bilder kommer att uppdateras när jag hittar överföringskabeln till kameran)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0