Torsdag kväll

har varit en lång dag idag.. skulle först inte åkt ut till haninge och träffat klassen, gick inte riktigt ihop med hunden. men sen bestämde vi att jag skulle åka ändå och ta med henne och det gick ju bra!
var supertrevligt att träffas såhär en sista gång den här terminen !

vidare sen hem till linda och lilla maritza! världens sötaste unge alltså.. ville ta med henne hem men det gick ju såklart inte.. men vi hade trevligt satt och pratade och så i flera timmar.. =) har verkligen saknat det..
det var kul att se hur thea reagerade vid småbarn.. ibörjan brydde hon sig inte så mycket, utan gick bara fram och nosade och så sen inget mer.. men efter en stund när thea lagt sej ner och jag skulle hålla i lilla maritza så reagerade thea dirket och gick fram ochhoppade upp.. hon blev lite avundsjuk hehe.. hon gjorde ju inget men man såg på henne att hon blev lite förvirrad.. knäpphund!
Synd att jag är i grekland när dom ska ha dopet. det är så typiskt!

kollade på charlott perelli för ett tag sen.. jag får fasen rysningar, hon är ju helt klart bäst! måste vinna!

Verkar bli utgång imorgon. .=) kul!

image70

Lycka till SIS!! Du kommer klara det perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0