Torsdag kväll

Tack för erat stöd, ni är så söta! =)

Praktik idag igen, suck, gick bra men känns inte riktigt som jag orkar stå ut en vecka till. För er låter det säkert som en liten grej, men att tvingas gå till ett ställe där man känner att man inte vill vara, det är inte kul. Hade väl kännts bättre om man fick pengar för det liksom, men att "kämpa på" endast för att få en liten underskrift på ett papper känns inte så peppande. men men.. så är det, inte alltid lätt!

Ser fram emot sommaren istället, har så många planer jag vill göra. Grekland, roadtrip, grönan, liseberg/göteborg.
Fick dessutom ett trevlig samtal från Mikaela idag som frågade om vi ville följa med på kryssning i juli till Riga. Självklart är jag på, jag är alltid på =) måste bara kolla att jag är ledig, om inte så få jag fixa det!

image64


Helgen då.. hur ser den ut? har väl inte riktigt bestämt än hur det blir. men än så länge verkar den bli av i Sthlm iaf!
"svärföräldrarna" (om man nu får säga så) ville låna med thea ut till deras sommarstuga under helgen, så vi blir hundlediga iaf.
Imorgon åker vi nog till tommies föräldrar i Haninge och sover där. Dom är ju borta så vi passar på att åka dit, skönt att komma iväg från den här lilla ettan i stan. Henke och Sara skulle eventuellt komma dit också, så det blir väl en tgrevligt kväll med hockey och annat. Känner jag mig och sara rätt så blir det en och en annan vinflaska också! hehe..På lördag ska vi träffa Mikaela och Niklas, får se vad det hittas på! =)

image69
"Treliters tequilan åkte självklart fram i helgas!!"

Tittade på "I sanningens ögonblick" tidigare ikväll,sjukt kul program!! Längtar redan till torsdag då nästa avsnitt visas..  Jag skulle nog också vilka prova på sånt test. fast kanske inte i tv.. Tycker inte synd om dom som deltar, dom är ju medvetna om vad dom ger sin in på. Dom vet ju att det kan komma fram saker som sårar osv, men man får väl liksom räkna med det om man inte varit en ängel hela sitt liv!
Snart kommer mitt andra favvoprofram som jah brukar roa mig med på kvällarna, nämligen Navy CIS.. bra program att somna till!

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: jenny

kika in min blogg =) hoppas du haft en fin kväll!

2008-05-15 @ 23:51:37
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: sara

hej va kul att vi ska va ute i vendelsö ikväll!! såg det du hade skrivit om vin =) det tycker ja låter bra, enda problemet e att ja börjar jobba kl 8 på lördag =( men några glas kan man ju få i sej ändå!! men då ska ja gå till systemet på min lunchrast å köpa en vinflaska! va kul!! =)
hoppas det blir lite finare väder så vi kan sitta på deras altan! puss å kram!!!

2008-05-16 @ 09:20:52
Postat av: Tina

Va, fan bjuder ni inte ens in mig. Taskigt.

2008-05-18 @ 15:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0