torsdag kväll

Måste bara skyta lite med en unik sak min gammelfarmor har gjort till mig. Tavlan som ni ser här nedanför som vi håller i har hon sytt till mig. det är alltså inget kort i ramen utan allting är sytt med trådar. Häftigt. Hon har tagit mitt studentkort och sedan skickat in det till någon firma som skickat tillbaka "en mall" som hon gått efter. Varje stygn är jätteviktig eftersom att det ska flyta ihop. Hon har hållit på i två år sammanlagt med min och sannas tavla. så fint!

Tack famor, du är världens bästa!

image73

Sannas kort tillsammans med farmor
image74




För övrigt börjar det kännas rätt ensamt nu. Jag tycker inte om att vara ensam. kom hem någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0