13 nov.

Godmorgon!
Då var det redan torsdag, dagarna går så himla fort. På ett sätt är det skönt, känns som om jag bara vill bli klar med skolan just nu. Fast på ett sätt är det skönt att faktiskt gå i skolan, man kan styra sina dagar lite som man själv vill.
Imorgon ska jag, sanna, danne och hans tjej till Tyskland. Åker fre-sön, så nu håller vi på kollar hotell och lite olika saker vi ska göra. Är rätt svårt eftersom man kommer fram så sent och måste åka så tidigt på söndagen så det är igentligen bara lördagen man har tid att göra nåt på. Men det kommer nog gå bra, jag har iaf tjingat att köra den första biten. Hittar inte mitt pass, det ska jämt försvinna när man ska ha det. Fast jag vet inte, måste man ha pass? Någon som vet?

Ska snart ner till stationen och hämta sanna. Får väl se sen om det blir någon lunch eller inte. Annars blir det väl hem och spela Buzz och att plugga. Senare ikväll skulle jag ev hem till erik och kolla på film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0