Godnatt

Nästan nyss hemkommen från bror min. var ju där och planerade lite inför helgen och det känns som att kostnaderna har dragit iväg rätt rejält.. Vet inte riktigt om min ekonomi klarar det just nu, men jag vill ju verkligen åka. Känner att jag skulle behöva en liten mini-semester.. Så om jag nu inte åker vill jag ju göra något annat. Men vad skulle det kunna vara då? Känner mig så besviken, hade ju precis hittat mitt pass och allt. Och så vart det ju ingen film med erik heller, blev ju alldeles för sent. Får ta det någon annan dag.

Jaja nu ska jag kolla klar på Navy CIS och sen sova på saken hur det blir imorgon. Det finns inget värre för mig än när allt är oplanerat och ostrukturerat när det gäller resor och planer av olika slag. Därför skulle jag aldrig kunna ta en sista minuten någonstans. Helst ska resan vara bokat minst ett halvår innan. Just nu har jag panik för att jag inte har något planerat inför nyår. Jag menar, det är inte alls långt kvar nu. Nej nu ska jag sluta tänkta på allt haha, blir bara så uppstressad.



Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Var de du Jessie som skrev? : P

Det ett dagis på Oxbacken men det räknas typ till Vetterslund. Kommer inte ihåg vad det hette , men sol ngt... :)

Kramar!

2008-11-14 @ 08:51:19
URL: http://yossie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0