lördag

Idag har jag verkligen inte gjort något.. så skönt att bara göra ingenting. eller ja, inte ha några planer och så.
snart ska vi ha familjemiddag här hemma.. då kommer allas respektive också, förrutom min karl. nej han är kvar där nere i byn, får vänta en vecka tills vi ses igen då han kommer upp till sthlm.

ikväll blir det eventuellt skridskor igen =) Beror på hur sent det blir och så, men jag hoppas. Känns som jag fått in snitsen nu, riktigt kul är det!! Har bokat in med lina att hon ska åka med mig i sthlm nästa vecka också. jag ska bli riktigt bra!! Haha..

Nej nu kommer dom snart, så måste hinna duscha och fixa iordning mig!! ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0