måndag


Ligger hemma i sängen nu. Har varit i Haninge idag för att lämna bilen hos tommies föräldrar. Det blir så dyrt annars om man ska betala parkeringsavgifter inne i stan. Passade även på att hälsa på Linda och lillan en snabbis=)
Så nu tillslut är jag äntligen hemma!

Ska snart börja sortera tvätt eftersom jag ska tvätta ikväll. Fruktansvärt tråkigt, men måste göras! Sen är det massa bra på tv ikväll också som man inte får missa.



Eftersom mamma och pappa hjälpt mig med flytten och allt så har jag nu bokat och fixat biljetter till dom på UgglaRheborgUlveson lördagen den 13:e kl 19:30.. Tänkte först låta dom gå själva, men en tanke senare så fick jag ideen att det är roligare om man går fler. Så nu ska hela familjen med respekive (ja utom tommie då förstås) gå! Så vi ska vi ut och äta inne i stan innan och så, tror det kommer bli super!! =) Tanken är att vi ska bo på hotell sen, det tråkiga är nog att jag får bo själv i ett hotellrum. haha! Jag skulle ju kunna bo själv i lägenheten men vafan.. haha, hotellfrukosten lockar ju sååå otroligt mycket ;)




Nu ska jag ut med thea en sväng och sen spela buzz! Hej på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0