Muffins?

Har inget speciellt för mig just nu, så jag passar på att skriva ett inlägg..
Ligger och kollar på One tree hill just nu, har ju sett avsnitten typ 100ggr men lika bra varje gång ändå.
Ska snart iväg till ica maxi och handla, tänkte nämligen baka kladdkakemuffins ikväll =) Har aldrig gjort det förr, och blev så sugen när det ploppade upp en annons med en muffin på. visserligen var det en annons för att gå ner i vikt, men ändå haha! Ska tänka på dej sanna när jag bakar dom haha..




Hörde att det visst snöar i vässan.. vad mysigt, önskar jag var hemma nu. hoppas snön ligger kvar tills imorgon iaf så jag hinner uppleva den lite. Här nere är det typ storm.. Låter som att taken ska blåsa bort vilken sekund som helst. Har regnat ända sen jag kom, fast det gör det varje gång jag åker ner hit. Min tur som vanligt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0