onsdag

Brrr, ligger under täcket nu och fryser.. Så kallt här i lägenheten. Häromnatten var det 15 grader, svinkallt. 
Usch, har sån huvudvärt. Ska snart ta en ipren och gå och sova.  Kanske ta en kopp med varm choklad..Jag måste bli frisk tills imorgon, tommie kommer då. ska bli kul att han kommer, sist han var här var ju i augusti.. får se vad vi hittar på!

En gammal bild jag hittade på datorn.

Annars har jag inte gjort något speciellt idag. Har städat, diskat varit på affären.. Har även hunnit bada min vovve, så nu är hon alldels mjuk och luktar jättegott! Hon blir så mysig när hon är nybadad. När man haft i både schampo och balsam så blir pälsen helt silkeslen..Min lille Thea! 


 

Kommentarer
Postat av: sara

Hej jessica!!

hoppas allt e bra me dej!

va kul att tommie kommer upp =) ja önskar att ja också skulle åka upp till sthlm snart igen.... men men ja kommer ju upp till julen.

ha det så bra nu när han e där å ta hand om varandra och njut av varje sekund =)

puss och kram!!

2008-11-05 @ 23:44:45
URL: http://saraslivimalmo.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja har bokat en tåg biljett istället, hittade en ganska billig, men ja har inte bokat nån biljett tillbaka till malmö än, ja hoppas på att henke ska me ner då efter jul så åker vi bil =)

aah jävla sterling alltså, ja hoppas verkligen att man får pengarna tillbaka, har gjort nån slags reklamation på banken så det e bara att vänta å se va som händer..

ja men som sagt så lär vi ju ses vid jul =)

ha det bra kramar!!

2008-11-06 @ 00:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0