Pluggdag!

Idag har hela dagen gått åt att plugga. Känner mig riktigt nöjd faktiskt, även om man inte förstår allt och allt känns helt hopplöst då och då! Städat och tvättat har jag även hunnit gjort. När Sanna kom hem från skolan var det ingen av oss som orkade ställa sig i köket och laga mat så vi gick till våra favoritcafe och åt lasagne.. Efter det kom Lina och Johan över en sväng och dom hade med sig den största bullen jag har sett. Tyvärr hade jag ju precis ätit så det blev ingen bulle för min del! Sitter här nu och försöker planera hur nyår kommer se ut. Måste även hitta nån snygg klänning tills dess vilket känns rätt svårt för det finns ju knappt nån. Någon som har tips kanske?


Så här ser man ut helt osminkad och oborstad haha. Bjuder på den bilden! ;)


Syster yster!


Nehepp, man kanske ska ta och sova nu när man ska upp tidigt imorgon!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0