Söndag..

Ojoj vilken söndag. En riktig slappdag..Vaknade för en timma sen kankse, känner mig ordentligt utvilad!
Ska strax börja fixa iordning mig, ska ju på hockey kl 16, VIK-AIK! kommer bli riktigt kul!

Sen åker jag nog till sthlm, har inte bestämt mig än hur jag ska ta mig dit, tåg eller bil. Det blir ju dyrt med att betala parkering i och så om man tar bil, men o andra sidan har jag en hel del som jag hade tänkt få med mig dit nu när jag har flyttat ut mina saker från lägenheten i västerås. sen är det ju skönare att ta bilen också. Men det skulle ju vara isf om jag hittade någon gratisparkering utanför stan (tullarna). Hm vilka problem jag har, eller hur, haha!

Dags att dra sig. hejsålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0