time..

Nu ska jag packa iordning alla mina saker och sen är det dags att sova.. ska ju upp väldigt tidigt imorgon bitti. Har igentligen inte så mycket packning med mig, bara en liten väska. Men jag lyckas alltid glömma kvar något så därför ska jag gå igenom allt 3 ggr.. Ja menar, sist glömde jag ju en rätt så viktig sak nämligen mitt trådlösa internet på hotellet i danmark.. tror inte jag fått hem det än, kanske kommer imorgon om jag har tur.. annars blir det inte såå mycket bloggande för min del i helgen..inte för att jag brukar skriva så mycket men ändå..=)

Nu börjar mina flygnerver komma igång också. Så just nu är jag inte på något bra humör alls. hakar upp mig på minsta lilla sak, så akta er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0