tisdag

Har suttit nu och skrivit ett väldigt privat inlägg. Brukar inte skriva de, men jag känner bara att jag måste skriva av mig. Precis när jag skulle trycka på publiceringsknappen så tryckte jag bort det.. Vet inte om jag är redo att öppna mig själv så mycket för så många människor. Kanske skulle man göra bloggen privat för ett tag så man har koll på vilka som läser osv.. Fråga då gärna efter lösenordet, men som sagt. Finns så många som jag inte alls vet om jag vill att dom ska veta så mycket om mig och vad som händer i mitt liv just nu.. Inlägget ligger kvar på min dator iaf så jag får se hur det blir!


Imorgon ska jag plugga hela dagen. Känner absolut ingen motivation, men tänkte försöka börja dagen med en promenad så jag kommer igång lite. Om ni märker att jag sitter på msn eller nåt så får ni säga åt mig på skarpen, haha!




Jag vill ha en vändning i mitt liv nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0