Hemma..

Både tommie och jag var vakna till 2 inatt, hade en rätt nyttig diskussion. Dessvärre höll vi båda på att försova oss imorse när klockan ringde vid 5. Så det var bara klä på sig, in i bilen och sen med racerfart till flygplatsen. Skönt att det inte var nå traffik sådär dags. Kom fram en halvtimme innan planet skulle lyfta, så det blev perfekt. Kändes sjukt att checka in sin lilla väska och endast ta med sig sin plånbok ombord på planet. Jag kunde tagit med väskan in i kabinen, men orkade inte hålla på och lägga upp den och släpa runt på. Jag älskar att flyga, tycker det är det mysigaste som finns, speciellt när det är mörkt ute. Fick en bra plats vid fönstret också, så nöjd det var jag! Sen var det dags för den godaste frukosten dom bjuder på nämligen yoghurt med musli, nybakat bröd med pålägg och god apelsinjuice.. Det är anledningen att jag åker på morgonen, för det är då dom bjuder på frukost....=)

På planet satt jag och drömde mig bort att jag skulle komma fram till ett varmt land när vi landat... Sen vakande jag upp av att dom släckte ner planet och sa i högtalarna att det var -7 grader i stockholm.. Brr.. hade inte kläder för det kan jag lova.. När vi landat och fått bagaget fick ja vänta fem minuter på att flygbussen skulle komma och jag ljuger inte när jag säger att jag höll på frysa ihjäl..sen kom den och vi körde nån konstig bakväg via märsta, skokloster osv och det var bara kurviga vägar och så pratade chauffisen i telefon halva vägen.. inte bra, så då åkte bältet på, haha.. vill ju inte dö i förtid!

När jag kom fram till västerås så kom danne och hämtade mig och skjusa mig till mammas jobb eftersom jag skulle ha bilen, sen vidare ner på stan igen för jag fick en akut tid imorse kl 10 för färgning av utväxt.. skönt att få det gjort, känns lite fräschare.. självklart blev det en lunch på spicy hot, och sen in en sväng på gina där jag hittade en fin svart klänning som jag hade tänkt ha imorgon när vi ska ut.. =)


Saknar er båda enormt mycket!

Nu är det hockey här hemma, Växjö-Leksand där det ståt 1-1 för tillfället.. spännande match.. fan nu blev det 1-2 till Leksand.. Hmm, dags att dra sig från datan..


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0