Resan

Dålig uppdatering igen, jag vet!
Senaste inlägget var ju innan vi åkte på båten till danmark, sen kunde jag inte vara inne på mitt trådlösa internet.
Hursomhelst hade jag/vi en jättetrevlig helg och jag ångrar inte för en sekund att jag följde med.
Kom fram till Tyskland vid typ 7-8 på lördagsmorgonen så då var det bara att åka dirket till spritaffärerna eller vad man kallar dom för. Jag själv köpte inte så mycket utan det var Danne som stog för den biten. När vi var klara typ 3 timmar senare åkte vi till danmark igen, fast den här gången till köpenhamn. Tog in på hotell, vilade lite och sen gjorde vi iordning oss för att gå ut och käka. Hittade en rätt mysig resturang där vi satt ett tag. sen gick vi vidare mot tivolit. Klockan var typ 19 på kvällen och allt var öppet. Jättestor mysig julmarknad var det också. Måste dit igen, ska försöka få med mig Linorna på det istället för kryssning.

Eftersom vi hade kört hela dagen och natten var vi alla skapligt trötta så vi gick till seven eleven och köpte lite godsaker sen åter till hotellet. Sanna och jag hade eget rum och hade planerat att se på film, men båda slocknade efter typ 20 minuter. så kan det vara ibland!



Tog med mig kameran på våran lilla roadtrip, men det blev tyvärr inte så många kort. Haha ingen ville vara med, men några blev det iaf... 



Danne, Jenny och Jag i Tyskland


Jenny, Danne och Sanna på tivolit


Jag och Sanna


Upplyst tivoit
(haha när jag tog kortet var det inte meningen att killen skulle vara med. Jag skulle ta kort och så gick det massa människor förbi mig men när dom såg att jag skulle ta kort stannade dom upp men han forrtsatte att gå, och vände sig precis när jag knäppte kort för att kolla vart sina kompisar tog vägen. alla skrattade eftersom han fick in värsta posen, men men, pinsamt värre)

Detta var lite från denna resa, tack för att jag fick hänga med. Det är kul att vi syskon kan göra såna här roliga saker tillsammnas.. Just ja, glömde nämna att dumma jag skulle självklart glömma mitt trådlösa internet kvar på hotellet i köpenhamn. Men ringde dit och dom skulle skicka den till mig, vilket tur jag har!

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0