12 Nov.

Dålig uppdatering, jag vet!
Har varit en väldigt turbulent helg som jag helst inte vill skrivia något om, så jag hoppar fram ett stort steg fram tills nu..



Tillbaka till Västerås igen, hade inte så mycket annat för mig i sthlm så jag åkte hem istället. Planeringen för denna dag var väl att jag skulle plugga, kan ju säga att den blev allt annat än det iaf. Åkte ner på stan och lunchade med Erik på Spicy. Det har blivit lite utav en tradition att äta där dagen efter jag kommit hem. Passade på att hämta min tröja som jag lämnade tillbaka till Bik Bok för att den luktade jättekonstigt. Tog en månad för dom att ringa och säga att jag kunde hämta den igen. Sen gick jag och Erik till bibblan och skulle låna och lämna tillbaks böcker. Sen åkte jag vidare hem till farmor och gjorde henne sällskap några timmar.

Nu är jag åter hemma hos mamma och pappa igen. Bad mamma köpa lussbullar på väg hem från jobbet, oj vad gott det var. Blev så sugen efter att jag läst Stina-Lees blogg. Hade lätt kunnat äta 20 st, tyvärr låg det bara två i påsen...
Pappa och jag sitter och kollar på Hockey nu, Malmö-Leksand. Ska hämta mina böcker och bläddra igenom dom samtidigt så jag får något vettigt gjort idag iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0