Helg!

Helgen har varit helt perfekt. Det blev en lugn kväll i fredags eftersom jag var sjukt trött från flyget osv. Passade då på att ha singstar kväll med sanna och alex. Stackars alex som fick lyssna på mig och sanna.

I lördags bestämde malin och jag att vi skulle gå på hockey, Vik-Oskarhamn. Kanske var den dåligaste matchen hittills. Knappt något folk och inget riktigt drag. Men man blev taggad till utgång senare på kvällen iaf! När jag kom hem hade jag knappt en timme på mig att göra mig iordning. Fick bli min nya svarta klänning =)
Sen vidare ner på stan till stephanie där det blev singstar och ölspel för full rulle.






Tack för en otroligt rolig kväll tjejer! Team Blondin var det eller? =)
Var faktiskt den roligaste och sjukaste kvällen ever..

Kommentarer
Postat av: stephanie

oh jaa ;D jag länkar till din blogg från min, hoppas det är okeeeej blondie!

LÖRDAG IT IS!

2008-11-24 @ 13:17:22
URL: http://sbruksgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0