uppdatering från helgen

Sen uppdatering men bättre sen än aldrig eller hur? =)
Jag trodde att jag hade tappat bort min mobil.. Fick panik där ett tag, så till alla er som ringt och sms:at.. Förlåt men det har verkligen inte varit med mening. Speciellt till Erik, vi skulle haft filmkväll ikväll och kollat på Arn 2. Jag ville ju verkligen se den..¨Får ta det sen då, nästa gång det finns tid!

Helgen har varit lugn för min del, både idag och igår. Har ju jobbat dom här två dagarna och jag lovar att det kan ta kål på en nästan, hehe. Igår var jag helt slut, kan bero på att jag är lite småsjuk också, men iaf, så kollade pappa och jag på hockey. Efter det spelade sanna, alex och jag lite buzz men sen blev det sovdags.Idag efter jobbet kom danne och ´jenny hit och så var ju sanna och alex här redan så vi hade lite julmys. Målade tomtar (en utav björkmans traditioner), åt lussebullar och drack glögg (blev julmust för min del) och sen kollade vi lite på tv och lärde mamma att spela buzz. Nu ska jag snart sova hade jag tänkt. 

Imorgon har jag fullt upp. Är ledig men ska till jobbet en sväng och lämna nycklar och så. Sen ska mamma jag och sanna ner på stan en sväng och kolla. Vidare sen till någon visning av mary kay (smink) och efter det ska jag.. förbi farmor och sen åker jag hem till sthlm. Och på vägen ska jag till thea plutten.. =)



Min förskylning har bara blivit värre och värre, är så täppt och det bara rinner tårar från ögonen hela tiden. Börjar snart tro att jag åkt på någon riktig allvarlig sjukdom. Har ju liksom varit sjuk ändå sen Augusti.. Ont i halsen har jag också konstant, vad sjutton kan det vara?

Just ja, imorgon ska jag hinna ladda om inför en ny vecka också för nästa så börjar allvaret.. på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0