tisdag natt

Joda dagen har varit helt okej. Min muntliga examination gick väl varken bra eller dåligt, så får se vilket betyg man får sen. Får inte reda på det förns om nån vecka så, annars är det omtenta som gäller.

För övrigt så börjar jag känna mig sjuk igen. När jag kom hem från skolan hade jag feber, huvudvärk och yrsel. Fattar inte vad problemet är, varför kan jag aldrig bli helt frisk?! Så fort jag börjar känna mig bra och så, nej då kommer allt skit tillbaka. ORKA! Iaf så somnade jag efter en ipren och när jag vaknade igen så hade Sanna varit ute med thea och lagat mat =) blev helt förvånad men tack sis!!

Tommie och grabbarna där nere bestämde sig för att ha lite kul där nere och det slutade med att dom sitter i ett väntrum på akuten för att nån har skurit upp handen.. inte bra. Får se om jag får någon uppdatering snart hur det gick eller om jag får höra mer om det imorgon..

Ligger och snackar lite med karin på msn. Tycker att hon kan ta att komma hem någon gång.. Känns som om har varit i usa i en evighet nu..




Annars är det valvaket som gäller.. Är inte sådär jätteintresserad men eftersom jag sov en stund på dagen så resulterade det att man blev superpigg nu på kvällen. vet inte hur länge det håller på, men jag tror inte jag är vaken tills det är klart iaf.

Vad ska jag hitta på imorgon då? Sanna är ju i plugget hela dagen och sen åker ju hon till Västerås! Jaja nått finns väl att göra, frågan är bara vad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0