Halloween

Sitter hemma nu och kollar på dansbandskampen tillsammans med familjen! Jag ville igentligen se på stjärnor på is, men jag blev tydligen nedröstad.. Så jag hamnade framför min laptop istället!

För ca 1½ timme sen var jag nere i rocklunda tillsammans med erik och åkte skridskor.. igen! Alltså det är såå kul!
Vi hade typ hela JM hallen för oss själva, så vi gled runt där! Kul att ha en kille vid sin sida som kan åka så man får lite tips osv. Idag körde vi (jag) lite stopp och stanna.. kom igång rätt bra, men då var det dags att sluta för då var istiden slut!
Nästa vecka har jag bokat upp Lina i sthlm för lite åkning (vet inte om jag nämnde det i förra inlägget) men ser fram emot det! Kul när man är flera! =) Hoppas jag hinner lära mig lite mer tills tommie kommer nästa helg, så jag har något att visa upp!


(bilden är från igår)

Jaha då var det Halloween idag då! Själv har jag valt att ha en vit helg för en gång skull.. Fastän typ alla jag känner ska ut! Sparar mig till nästa helg, får se vad vi hittar på när tommie kommer.


(haha googlade på pumpa och då dök denna bild upp)


Kvällen kommer för övrigt att bestå av lite skräckfilmer och spela Buzz om jag får bestämma. Har blivit rätt bra på de, satt och övade halva dan idag. Så, haha kom an ni bara! =)


Kommentarer
Postat av: Jossan

haha , fick den där rumpan på mail .. la nyss upp den på min blogg. vilken sammanträffande .. ;)

2008-11-01 @ 23:42:42
URL: http://yossie.webblogg.se/
Postat av: smalin

vill också åka skriller!!! :)

2008-11-03 @ 10:16:17
URL: http://mbhw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0