torsdag

Snart börjar ett av mina program som jag brukar följa nämligen "unga mödrar" som brukar gå på kanal 5. Vet inte riktigt hur det kom sig att jag ens började kolla på det, men det var väl det vanliga att man zappar runt och så råkar man stanna till och så är det kört. Just nu är jag inne på min andra säsong. Intressant va? haha

Imorgon bitti (06:30 för att vara exakt) flyger jag hem till västerås igen. Känns som att jag varit här tillräckligt nu. Och hur märker man det då? Jo, för att man börjar bli rastlös, man börjar göra samma sak varje dag vilket känns rätt värdelöst efter ett tag.. Som igår te x skulle jag varit hemma hade jag aldrig kommit på tanken att baka.. och höjdpunken för dagen är att åka en sväng till ica maxi.. haha ne, då är det dags att dra sig tillbaka!


Anledningen att jag ska flyga är att det inte går något tåg härifrån förns på måndag morgon. Och eftersom jag har planerat att träffa bla malin och erik på lördag och sen gå ut så fick jag kolla runt på andra alternativ så det blev flyg.
Så imorgon ska jag och tommie upp väldigt tidigt eftersom han ska skjusa mig till flygplatsen som ligger fem mil bort. och nästa gång vi ses blir inte förns vid jul.. men men det är ju bara en månad kvar så..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0