Debatt

Sitter och kollar på "Debatt" som går på svt just nu.

Blondinbella kom dit och skulle få vara med och diskutera osunda alkoholvanor, eftersom hon själv fått någon anmälning på sig. Kändes väldigt trist att hon knappt fick säga något. Förstår inte vad det är för mening att ha en debatt eller vad man ska kalla det när man inte får chansen att säga det man vill. Hon fick ju knappt något tillfälle att försvara sig.. Jag menar, okej hon är en förebild. Men hur många av hennes läsare som är under 17 har inte testat alkohol? Och jag tror faktiskt inte att ungdomar börjar dricka mer för att dom ser bilder på när sin "förebild" dricker.. Det är inte hennes ansvar, det är föräldrarnas..  Jaja, jag tycker hon är grym iaf!





Förresten, har glömt att berätta om min dag!

Tro det eller ej, men jag gick till skolan imorse. Jag vaknade upp 3 ggr inatt. Tror mest det var för jag var lite nervös eftersom jag skulle börja i en ny grupp idag och man vill ju inte försova sig det första man gör. Läraren var asrolig, haha! Lite knäpp sådär.. Från och med nästa vecka har vi två veckor praktik. Då ska jag tillbaka till mina sötnosar på förskolan. Min allra sista praktik, kommer verkligen sakna dom där små kottarna när jag slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0