fredag

Fuck vilken huvudvärk jag har, varför försvinner den inte?! Hade ju kunnat vara lite bättre en fedagskväll iaf..
Sanna och Alex kommer snart hit och ska kolla på film med mig. vet inte riktigt vilken det blir och så som jag känner nu, två ipren senare, så kommer jag somna inom 1 timme iaf. Rena sömnpillren ju!

Min kväll har spenderats av att hockey. Dom visar ju Hudding-Leksand på tv, och allvarligt talat så vet jag inte vad som händer. Första perioden ledde huddinge och nu står det lika, 5-5. Trodde att den här matchen skulle vara rätt värdelös dvs att Leksand skulle vinna med typ 10-0. Men så är det ju inte, så nu väntar vi på straffar iaf.. Vet inte riktigt vilka jag hejar på heller.. Hm.. Jaja, förra matchen vann dom ju mot Malmö så ja, nu kan ju vadsomhelst hända..

Uppdate: precis när jag skrev så vann leksand på straffar.. Så nu är det kanalbyte till 5:an där det är Freaky friday!



Imorgon ska jag bege mig till Nyköping för mentalbeskrivning av Thea. Ska bli spännande att se och sen att jämföra thea med elsa..  Har iaf tvingat med mig sanna,alexander och mamma! så jag blir inte ensam i bilen iaf!
Med en bra cd blir det nog sanna och jag som underhåller hela resan, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0