helgen

Puh! äntligen har jag tid för att skriva känns som att allt händer på samma gång nu.. nu är lägenheten helt tom och jag har lite ångest! För övrigt har jag jobbat på förskola idag.. känndes både kul och jobbigt. Och i morgon blir det förskola igen!

I fredags fyllde jag ju 22 år för er som inte vet! På kvällen kom det lite folk till mig och de var super trevligt tack för allt !! lite senare drog vi vidare till bmb.. även de va jätte trevligt! Natten slutade där vi började, hemma hos mej på efterfest!!

På lördagen var det inte allt för kul att vakna  upp i! Drog upp mig själv i min grisiga lägenhet som stank bål och instängt. men det var det verkligen värt!! Sen åkte jag hem till mamma och pappa för lite kalas! Efter mycket fika så åkte Sanna, jag och Alex hem till mig igen och kollade på sex and the city filmen och sjöng lite singstar! Efter någon timma så var de bara att fixa i ordning sig igen för nästa partajj! nämligen med jobbet som skulle ut och äta på harrys! kvällen slutade trevligt på Strike med karaeoke och drinkar! =)




Kommentarer
Postat av: Erik

Ja det var riktigt kul!

Får vi göra om..

2008-10-28 @ 21:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0