söndag

Fortfarande kvar i Västerås. Skulle åkt hem idag igentligen, men eftersom jag är ledig imorgon så bestämde jag mig för att stanna en dag till. Kan vara rätt skönt det också.
Kom precis hem, var och lämnade sanna på tågstationen. Hon skulle till sthlm idag, så jag hoppas att hon hinner städa bort oredan tills jag kommer.. Jag har ju inte varit där på mer än två veckor, så jag kan ju bara föreställa mig hur det ser ut..

Den här helgen har jag verkligen kommit fram till att jag nog begått mitt livs största misstag.. Känns det som. Jag vill inte flytta. Jag ångrar såå mycket att jag sagt upp lägenheten. Försöker intala mig själv att det var det bästa, men varför känns det fortfarande så otroligt fel? Nä, både jag och Thea trivs ju här..



Kommentarer
Postat av: Anonym

e huvudet dumt får kroppen lida ;)

2008-10-05 @ 21:31:38
Postat av: Karin

Jess de är inge dumt att du flyttar, Nu kommer du ju ha massa pengar över när du slipper dubbla hyran. Sen kan du ju alltid köpa en ny lägenhet i vässan. Plus att jag kan komma till sthlm och röjja med dig när jag kommer hem=)



Jag fattar inte den knäppa kommentaren heller?



Puss

2008-10-07 @ 04:55:52
URL: http://karinschoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0