uppdatering!

Har inte haft så mycket för mig sen sist jag skrev ett inlägg. Helgen var lugn, eller ja förrutom fredagen då! På lördagen blev de filmkväll som sagt, sen i söndags följde jag med sanna på hockey J18. vik-leksand, vilket slutade med 4-3.
Var spännande, men man fick tillbaka minnen och flashbacks från när tommie spelade där och man var där varje lördag och söndagmorgon för att kolla tillsammans med hans föräldrar.. =) Usch vad tiden går fort! Saknar den tiden så mycket, allting var så perfekt när vi båda bodde tillsammans här i v-ås..

Gick upp tidigt imorse för att gå en långpromenad med thea. Lekte lite på ängen, sen gick vi vidare upp till en skogsdunge där hon fick springa av sig lite! Ska snart gå till mammas jobb på wenströmska och  möta upp henne där !
Får se om det blir någon hockey ikväll, beror på om min snälla mamma kan vara hundvakt ikväll!


Ge mig denna blonda hårfärg igen!!!

Förresten ringde dom från en förskola här i västerås och undrade om jag skulle kunna tänka mig att jobba där sen när jag är klar! =) Ska tänka lite på det, men förmodligen kommer jag nog säga ja! Vet ju inte än som sagt vart jag ska bo, kanske bra att veta det först! Så nu är det en mycket glad Jessica här hemma!!

Kommentarer
Postat av: sofie

åh nice att bli erbjuden jobb ;) vilken skolan var det ? grattis!

2008-10-15 @ 18:01:46
Postat av: Jossan

Nu blir jag glad , klart du ska vara här =) Lägenhet fixar sig ;)

2008-10-15 @ 19:40:37
URL: http://yossie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0