hemma

Då var jag tillbaks i huvudstaden igen. Kändes rätt skönt att komma hit igen.
Sanna och jag var och hyrde film när jag kom, det blev "P.S i love you". Den filmen var nog en av dom bästa filmer jag sett. Efter femte minuten av filmen satt vi båda och tjurade. Usch.. Det är iaf en bra film som jag rekomenderar.



Imorgon kanske det blir en kort fika med mikaela om jag hinner. Vet inte om jag är ledig imorgon eller om jag har lektion. Lite krångligt det där när man läser två kurser samtidigt. Dom blandas lätt ihop.. Jaja får kolla upp det!
Annars blir det lite plugg imorgon iaf, har ett arbete som jag ska lämna in på fredag. Tänk, det är mitt näst sista arbete på hela utbildningen. Känns lite sådär. Men jag ska klara det, snart är jag i mål...





Det är rätt kul när man läser folks bloggar där dom skriver att dom hatar "anonyma kommentarer" osv. Sen gör dom precis samma sak själva.. hm, det går inte riktigt ihop eller? Jaja.. Den senaste kommentaren jag fick förstog jag inte riktigt.. Nån kanske kan förklara ? =) Alltså vad det hade med inlägget att göra..



Kommentarer
Postat av: Jossan

åh,alltid velat se den filmen !! :) nu ska jag gå och hyra den :)

2008-10-07 @ 17:10:35
URL: http://yossie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0