..

har precis kommit hem från min lilla biltur. Tommie lät bilen vara kvar här så jag kunde låna den. Så jag passade på att hämta mina biljetter på ica maxi (som för övrigt har sveriges trögaste personal)  inför morgondagens resa hemmåt. Eftersom det inte finns någon tågstation här så blir det nån timme i buss först som tar oss till närmaste station. Tåget går iaf 06:30. Framme 12:30. Då möter jag upp sanna, kanske blir någon lunch på stan också. Skönt att komma tillbaka till civilisationen igen.

Imorgon har jag besiktning av lägenheten också. Sjutton vad jag ångrar mig, hade ju lika gärna kunnat ha kvar den. Men nu är det försent, så det är väl inte så mycket att göra åt. Kanske lika bra det, eftersom jag ändå inte vet vart ja kommer bo. Västerås? Stockholm? Olofström? Ja, jag har ju valmöjligheter iaf.

Skönt att ha en hund som kan roa sig själv ibland också. Just nu har hon en boll som hon har i munnen, sen kastar hon iväg den (flyger iaf 2 meter) så springer hon och hämtar den. Och sen samma sak igen. Ser sjukt ut.

Tommies lag leder just nu med 1-0 mot karlskrona. Hoppas dom vinner, för då får jag hem en glad kille ikväll/inatt!


Fick förresten ett sms tidigare idag att det lutar mot BMB på fredag. After work, nån som är på? =)



Kommentarer
Postat av: mickis

Det är ju vi ju =) hihi. du får komma hem snart nu.. så ska vi hitta på nått tycker ja! har ju förstått att de blir västerås i helgen för dig iaf. du får ha de så skoj där :) puss på de!

2008-10-01 @ 21:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0