torsdag!

Igår kväll åkte jag i min nya bil till sthlm eftersom jag hade skola idag. Just ja, jag kanske inte har nämnt det, men jag har köpt en ny bil. En volvo s 40!
Iaf, så var det mörkt, isigt och dimmigt så det var inte det roligaste att köra. Som tur var hade jag fixat en ny skiva som höll mig sällskap. Väl framme så var det dags att leta parkering. Inte det lättaste att hitta parkering mitt i sthlm city kl 22 på kvällen.. Tur som jag hade behövde jag bara åka runt i ca 15 minuter innan jag hittade en. Fickparkering blev nödvändigt, och hör och häpna jag gjorde det helt perfekt alldeles själv =) Ingen som stog och vinkade och tjoade, nej helt själv=)
När jag stog i hissen fick jag något läskigt anfall.. Benen bara vek sig, och jag höll på svimma så var tvungen att sätta mig ner i våran minihiss(ni som åkt den vet att den är typ 1 kvadratmeter stor).. när jag kom upp mådde jag så illa att jag bara slet upp hissdörren och låste upp och kastade mig på sängen, och började kallsvettas så jag fick typ slita av mig kläderna.. medan ytterdörren fortfarande var öppen eftersom mina grejer var i hissen fortfarande.. Efter ca 5 minuter mådde jag hyfsat bra igen.. Men lite läskigt var det iaf!

Idag åkte jag hem till västerås igen. Åkte ner på stan och lunchade med sanna och alex.. Efter det hämtade jag mamma så åkte vi ner till bostjärnan och lämnade min nycklar till lägenheten.. känns rätt skönt ändå att allt är över med flytten.. hatar att packa och bära och allt.. får se när det blir flytt nästa gång. då ska jag minsann anlita nån som gör allt sånt..

När vi var klara iaf, så skulle alex och sanna åka hem med mig och mamma.. så frågade jag om dom hade nån klubba
kvar som vi fick på spicy hot.. till svar fick jag att dom var slut men att några på stan hade delat ut karameller som dom har fått och frågade om mamma och jag ville ha nån.. Ja okej då, så tog vi en varsinn..Efter ett tag när vi satt där på väg hem, började sanna o alex asgarva.. dom sa att dom skrattade åt att sanna hade ramlat i rulltrappan.. mamma och ja ba ; aja dryga ungar.. efter ytterligare 4 minuter så spottade mamma ut godisen, medan jag fortfarande hade den i munnen. DÅ AVSLÖJAR DOM ATT DET VAR ANJOVISKARAMELLER SOM DOM KÖPT PÅ LEKSAKSAFFÄREN!! ni vet såna där skämtgodisar.. usch!! jag kände ingen smak eftersom jag är så förskyld, men mamma höll på spy i en timme efteråt.. Så nu har mamma och jag en hämd att planera, så se upp!!


Imorgon ska sanna jag och alex åka skridskor!!  jag har fått för mig att jag kan åka lika bra som dom på "stjärnor på is"! hah får väl se hur det går, nån som har en hjälm att låna ut? :P haha! Ser verkligen fram emot det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0