klagomail

Sitter hemma denna kväll också.
Huvudvärken har inte gått över än från igår. Vet inte vad det är med mig. Kanske är det något i lägenheten som får mig att må dåligt eftersom jag mått såhär till och från i över 2 veckor nu dvs den tiden jag vart här.

Vaknade upp imorse iaf, eftersom vi skulle till Nyköping för att mentaltesta thea. Det var inte så kul att köra när man mådde dåligt, var trött och stressad. Testet gick bra för thea, förrutom momentet med spökena. (Momentet går ut på att jag står på en fast punkt med thea. Jag får endast hålla i änden av kopplet, medan två människor utklädda till spöken går sakta sakta från ett varsitt håll.) Thea skällde och blev riktigt arg. tydligen ville hon skydda mig och markera att dom skulle gå iväg och hon gjorde även tecken på utfall vilket inte är ett önskvärt beteende. Själv tycker jag att hon skötte sig bra eftesom jag vet att hon inte gör så i vanliga fall, hemma alltså.



Det var väldigt intressant att se hur ens egen hund reagerar i olika situatioer men jobbigt både för mig och thea. Eftersom jag mådde dåligt så vart det väldigt ansträngade vid minsta lilla rörelse så i slutet när man skulle leka med hunden och springa fram och tillbaka trodde jag att jag skulle falla ihop, så mamma fick ta över.. TACK!

Nu ligger jag i soffan och ska kolla på Noll tolerans på tv. Kommer nog somna vilken sekund som helst. Hoppas jag vaknar upp imorgon och känner mig frisk som aldrig förr..

Hm det blev ett klagomail, men det får man ju skriva lite då och då! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0