!!

Skulle precis ta en glass och lägga mig i soffan med en filt och titta lite på tvn. Det första som kommer upp då, är självklart den där jättetjocka tjejen i usa som har som mål att väga minst 400 kg. Kan ju säga att glassen åkte tillbaka till frysen och imorgon blir det en extra långpromenad med thea! Så är det!

Blev ingen hockey idag. Känner mig som sagt lite krasslig, det går upp och ner hela tiden, vet inte vad det är för fel.
Så jag åkte hem till mig, och har bara tagit det lugnt sen dess..

Jahapp, har inget intressant att skriva känner jag. Så jag svamlar på som vanligt bara!

Jag har redan fått nyårsnoja. Jag är en sån människa som älskar att planera, jag vill ha allting klart minst 2 månader innan. Ska jag åka utomlands på sommaren är jag den som bokar dirket på hösten när sommarens resor kommit ut. Så ja, nu gäller det ju förstås nyår. Jag vet liksom inte riktigt vad jag vill göra.

- åka iväg på någon resa?
- ha hemmafest?
- ha middag för de närmaste ?
- bara umgås jag och tommie?
- göra något utan tommie?


Ja, någonting blir det iaf! Kom gärna med förslag!!




Tommie vann sin match idag också! Kul att det går så bra för dom, önskar jag hade kunnat vara där nere lite oftare och se flera matcher.. Och umgås med tompa, men men, nu är det som det är!


Nu ska jag iaf ut en sista runda med thea, sen ska jag sova!
Puss!

Kommentarer
Postat av: sara

Det skulle va kul att göra nåt tillsammans på nyår!! =)

ja e exakt likadan som du när det gäller planerandet, man vill ju ha något att se fram emot =)

2008-10-16 @ 09:54:19
URL: http://saraslivimalmo.blogg.se/
Postat av: Jossan

haha , jag är exakt som du .. Måste ha allt planerat i tid .. Har också lite nyårs-noja.. Och alla jag brukar umgås med planerar dagen innan :S Får magsår !! Suck !

2008-10-16 @ 10:22:26
URL: http://yossie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0