5/4-09

Min älskade sötaste bebis har blivit parad nu.
För mig är hon fortfarande en liten valpis men ja, hon har ju redan hunnit bli 2½. Tiden går fort.
Jag tänker på henne VARJE dag. Beslutet som jag tog var inte det lättaste men för hennes skull var det de bästa. Och efter allt som hänt på senaste tid hade det inte blivit bättre om jag säger så. Men om jag ska tänka själviskt så ångrar jag varje dag beslutet som jag tog!

Uppfödaren och jag har pratat och kommit överens om att jag inte ska få träffa henne förns hon har fått sina valpar så att det inte händer något konstigt. I Juni är det beräknat att hon ska få dom iaf och jag längtar tills dess. Tills jag får träffa min Thea!

Skruttan min!






Ni som känner mig vet hur mycket denna lilla sötnos betydde/er för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0