20/4-09

Jag är äcklad. Har stått i duschen i över en timme idag. Fyfan!
Man tror att man känner nån men det visar sig senare att den personen hugger en i ryggen.
Det var JÄVLIGT fult gjort.

Inte bara en gång, inte två utan flera gånger.
Hur långt kan man igentligen gå för att fatta att man knäckt en 
 annan människa helt och hållet.

Du är och har alltid varit ett ego som aldrig vågat stå för dina handlingar. När ska du växa upp och sluta såra andra för att rädda dig själv hela tiden?

Jag tar tillbaka allt jag skrev.
DU FÖRTJÄNAR INTE DET BÄSTA!

Ska klargöra en sak bara. Min blogg är ämnad för mina vänner och bekanta. Om ni tycker att något är jobbigt att läsa om så sluta läs. Skulle jag hela tiden sitta och gå igenom för mig själv om alla är nöjda med vad som skrivs skulle det inte finnas någon blogg. Jag är så trött på att höra vad jag får skriva och inte skriva. Jag skriver för min egen skull och inte andras. Jag tvingar er inte att läsa det är erat eget val. Och väljer ni att läsa får ni stå ut med det som står. Thats it!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jessica du klarar dej utan han, du vet att han gör samma sak mot henne nu som han gjorde mot dej. han kommer aldrig förändra sig. han kommer aldrig bli bättre.



Tycker om dig iaf! <3



2009-04-20 @ 22:59:54
Postat av: Anonym

Heja tjejen :)!

2009-04-24 @ 20:11:25
Postat av: Tina

Du ska skriva precis vad du känner för att skriva. Det är det en blogg är till för. Kram på dig!

2009-05-08 @ 09:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0