8/4-09

Jahapp, det får bli ett kortisinlägg för dagen.
Idag gick det riktigt bra på jobbet, nu börjar jag känna att det går uppåt igen.
Hade påskvernisage på eftermiddagen då barnen fick visa föräldrarna vad dom gjort. Hela min lunch gick åt att fixa och dona inför detta. Blåsa och måla balonger, poppa EN påse popcorn som tog en halvtimme eftersom våran kassa micro får ryck ibland, måla en stoor välkommenskylt, fixa iordning alla saker.. ja som ni förstår så var det en hel del att fixa. Men det är kul, ideer kommer hela tiden. Skulle ju som sagt måla en kyckling på en ballong men resulterade i att den såg ut som alfons pappa. Som vi har skrattat åt den. Allting blev riktigt bra iallafall!

Pappa kom och hämtade mig från jobbet idag snäll som han är. Hämtade upp mamma också och åkte vidare till coop och handlade. Så nu är min kyl och frys påfyllda. Tack mamma och pappa! =)
När jag kom hem så dammade jag hela lägenheten och plockade. Vill ju att det ska vara fint när man kommer hem från sälen sen igen. Så imorgon ska jag damsuga och torka golven en snabbis.
Eftersom vi ska åka på fredagmorgon så hinner jag gå på VIKs sista match för säsongen också. Dom möter AIK, och nu har det ju inte någon betydelse för vik längre men kan vara kul att gå ändå!

Dags att försöka sova nu, börjar ju tidigt imorgon bitti! Ska försöka hinna lägga in ny musik på mobilen också har börjat tröttna på de som finns där nu. Har ju börjat gå till jobbet (och ja jag vet att det är nära) så nu vill jag ha nu musik. Har ni något bra att bjuda på är det bara att skicka via msn =)



Hörs imorgon! Och tack snälla för era kommentarer på förra inlägget! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0