6/4-09

Kvällen har spenderats hemma hos min käre bror som fyller år idag. Grattis måste jag säga! Blev mycket onyttigheter men äh. Man är ju inte den som är den? Eller?


Kom hem för ett tag sen och nu sitter jag här i soffan och kollar på Ballar av stål. Sjukt kul! Samtidigt kämpar jag med att försöka hålla ögonen öppna. Har så mycket i huvudet nu så det känns som om jag ska explodera snart. Jag grubblar och jag ältar saker för fullt just nu. Så samtidigt som jag är supertrött och inte vill något hellre än att sova så kan jag inte för jag tänker för mycket. Just som när det började kännas bra kom det en ny "smäll" som man måste bearbeta och gå igenom . Tillsammans med mig själv och med andra. Om och om igen.

På torsdag kväll/fredag morgon gör vi ett nytt försök till att åka till sälen! Den här gången ska jag se till att INTE ha käkat tacos innan så jag blir dålig.



Jag <3 steph!

Kommentarer
Postat av: stephanie

HAHAHA, vilken hemsk bild.. ;P

2009-04-07 @ 00:18:15
URL: http://sbruksgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0