11/2-09

Sitter nu framför tvn tillsammans med pappa och följer viks match mot mora. Det står 1-1.
Är ju en viktig match och dom måste vinna. Och på söndag har dom ju match hemma mot sundsvall och den lär jag ju gå på. Om jag inte är kvar i stockholm då vill säga. Eller att jag håller på flyttar. Äh nåt blir det det iaf!

Idag har det varit en bra men seg dag. Det har varit riktigt kallt ute, usch. På förmiddagen var vi ute i skogen och hela tiden svishade det förbi längdskid-åkare. Det ser så kul ut, skulle verkligen vilja lära mig att åka längdskidor. Kanske ska man börja och sen ha vasaloppet som mål om tio år? ;) Skulle vara sjukt kul iaf. Någon som är sugen att testa med mig? Sen iaf så åkte det förbi en snöskoter i spåret och då kändes det som man var i fjällen.
På eftermiddagen hade jag gymnastik med ungarna vilket var superkul. Ha ha man kanske ska satsa på att bli gympalärare för dom tidiga åldrarna.. nja, inte riktigt kanske men nästan så att man funderar på det.

I helgen blir det sthlm iaf. Ska passa på och träffa mina vänner därborta och sen får jag även se om jag hinner med andra planer som jag inte tänker skriva om här. Än iaf. Är ju alla hjärtans dag på lördag och den vill man ju inte dirket "fira" själv heller.

Hittade en bild på Blue Moon Bar s hemsida idag. Den är från i lördags då vi var ute.


Björsa, Danne och jag

Nej nu ska jag kolla klart på matchen, ta en varm dusch och sen hälla upp Coca cola i ett riktigt stort glas och lägga mig och kolla på sex and the city. Låter inte det härligt? Men vafan. Kom på att jag missat andra avenyn idag igen. Typiskt!

Hörs kanske senare!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0