25/2-09

JAA! Vad glad jag är! Vik är klara för kvalserien, wohoo!!
Från och med nu kommer jag inte att missa en enda hemmamatch förrutom den som jag igentligen helst ville se på nämligen AIK matchen på fredag men ska ju ut då med jobbet så tyvärr fick jag ge bort biljetterna.
(jäklar vilken lång mening det blev)
Faaaasen vad glad jag är! Ni såg väl matchen?

Idag har det varit jobb till halv fem. Dirket efter jobbet så åkte jag till Stockholm, hade väldans trevligt.. =) Så jag kom hem för ca en halvtimme sen, därför såg jag inte dom två första perioderna men får kolla på reprisen sen!
Tänkte slå på en film snart och kolla på innan det är sovdags. Börjar tidigt imorgon.

Hörs senare! Pusss!!!!



Kommentarer
Postat av: Karin

Heej Jess,

Hur är de med dig? Jag saknar dig=)

Hur är de med nya lägenheten och jobbet? Trivs du bra i västerås?

Du är skitsnygg på alla bilder och jag tycker du ser så smal ut!! Är de för du saknar mig som du tappat matlusten? hehe nej då men du är jättefin=)

2009-02-25 @ 22:47:00
URL: http://karinschoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0