8/2-09

Tro det eller ej men jag gick tomhänt ut från Ikea. Hittade ingenting jag behövde, har allt redan.
Men det blev ändå en mysig lunch/fika där inne med mamsen och sanna.
Får åka dit sen när jag flyttat in då kanske man ser vad man behöver liksom.

Snart ska jag hem till stephanie och sen ska vi vidare ut och käka och sen bio. Sara ska också med, ju fler dessto roligare! =) Blev ju inge sälen så då får man hitta på något annat skoj ist.

Vill ge mina underbara vänner en varsin ros för att dom är så gulliga!
Tack!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Blir bara du & jag gullet. Sara tyckte bion var för sen.. hon är ju ändå 89;a så vi får väl förlåta henne ;)



SES OM 10 MIN.

2009-02-08 @ 18:49:34
URL: http://sbruksgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0