8/2-09

Igår på bussresan hem satt jag och sofie och pratade om vilken stad som var säkrast, västerås eller sthlm. Hon berättade om förorten där och jag försökte komma med liknande här i västerås. Jag gav mig och tyckte synd om henne när hon berättade om den hemska backen och dom skumma människorna som  rörde sig där i shtlmsförorten där hon bor. MEN. Vad är det man då läser i aftonbladet nudå? Jo minsann. "Man knivmördad i västerås inatt".. Okej scary... läser lite till och  såklart är det här på bäckby.  Okej nu är det den delen av bäckby som jag aldrig skulle sätta min fot på varken i dagsljus eller på kvällen och har nog aldrig gjort det sen jag gick i 7:an.. Och det har ju sina anledningar. Ni som bor här vet varför.. Jaja, snart vågar man inte gå ut längre.


Ligger fortfarande kvar i sängen och väntar på att min kära systeryster ska komma hem. Då ska vi och mamma åka till ikea och ha en sån där mysdag! =) Sen när jag kommer hem så ska jag börja ta fram alla mina kartonger och sånt som står här hos mamma och pappa. Det är ju snart dags för inflyttning vettni!

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0