7/2-09

Godmorgon!
Som ni kanske märkt så blev det ingen sälentripp denna helg. igår låg jag hemma hela kvällen med magsjuka (IGEN) men den här gången var det värre än den förra. Det var nästan så att jag tänkte göra som steph när hon hade urinvägsinfektion, nämligen blåsa upp en madrass inne på toan och lägga sig där och sova. Nu blev det inte så utan jag somnade skönt i min säng och behövde inte gå upp en endaste gång inatt. Skönt, och idag känns det bättre..
Men jag hade verkligen sett fram emot att åka. Hade tillochmed all packning klar. Fasen också!

Igårkväll då. Blev en lugn hemmakväll såklart. Kollade på lets dance och jag måste då säga att  jag hoppas att carl-jan vinner. Haha han är så skön. Fick några samtal under kvällen av personer som befann sig på förfest och skulle ut. Självklart fick jag suget att följa med men är man sjuk så är man.


Snart ska jag, mamma och pappa iväg och kolla på golv till lägenheten. Tror att det kommer bli riktigt bra minsann. Har en vision i mitt huvud hur allt kommer att se ut när det är klart och enligt den blir det jäkligt bra. hoppas bara på att det kommer se ut så sen när det är klart då! =) hehe.


Hade förresten ett trevligt telefonsamtal häromdagen. Skönt att få höra att du mår bra och så! =)
Även om det blivit lite konstigt så var det kul att få höra din röst igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0