15/2-09

Har haft en sån otroligt rolig och trevlig helg i sthlm. Hann med att träffa alla mina närmsta.
Allting kändes så bra, så kul att träffa dom man inte träffar alltför ofta men ändå som betyder mest för en.
Tog med mig datorn till sthlm men självklart har jag oturen och glömmer mitt internet i v-ås, så här kommer en liten uppdatering om helgen!

Fredag; Åkte jag dirket efter jobbet till sthlm och raka vägen hem till Mikaela och Niklas där även Tomas och Robin var. Hade en trevlig liten förfest för att sedan dra vidare ut. Gick åter igen till Södermalm Ett ställe. Superkul hade vi där inne, alltid kul med dig mikaela. Drog vid två och då vart det vidare till BK och sen hem. Träffade Sara och Emma vid tunnelbanan så vi hade sällskap halvägs hem. =)


Niklas, jag och tomas


Jag och mikaela


Mikaela och jag


Jag och robin


Flummar mig på BK


Lördag; Vaknade väldigt tidigt för att vara lördagsmorgon, kanske har man lyckats fått in tidsrutiner redan nu när man börjat jobba. Åkte sen hem till mikaela och niklas för att hämta bilen som jag lämnat. Hem och lämna bilen vid lägenheten och sen vidare hem till tommies föräldrar en sväng. Hade några böcker som jag skulle lämna tillbaka och jag måste säga att det var så trevligt att träffa dom igen. Dom är några personer som jag aldrig kommer att sluta att beundra. Iallafall så hade dom köpt en jättesöt liten "alla-hjärtans-dag-bakelse" till mig sen hade sirpa stickat/virkat ett par söta socker till mig. Tusen tack! Pratade om allt möjligt och sen kom även henke och sara förbi en sväng. Kul att träffa dom igen!


Bakelsen


Mina fina socker

Efter två timmar bar det hem igen och väl hemma fick jag beslutsångest om hur jag skulle lägga upp min kväll. Tillslut så kom jag fram till att det blev melodifestival-kväll hemma hos henke o sara. Köpte godis och cola och åkte dit. Denna deltävling var asabra och jag tycker att rätt låtar gick vidare, helt klart! Ett tag var nog henke den som var mest inne i tittandet hehe.. Sen blev det filmdags och då vart det "bruce- den allsmäktige" och efter det åkte jag hem.
Tack för en trevlig kväll! Ska bli kul att åka ner till sara nästa helg i malmö och se hur hon har det där nere=)

Söndag; Vaknade tidigt idag med, var skönt att bara ligga och dra sig och kolla på disney channel. Vid elva åkte jag hem till Linda och Sebbe + lilltjejen för att hälsa på. Dom har ju köpt hus nu så var ju tvungen att åka ut och se hur dom hade det innan jag åkte vidare hem till västerås. Var kul att ses igen, träffas ju inte allför ofta liksom. När jag kom dit var två kompisar där till dom också så vi åt frukost tillsammans och pratade och hade trevligt. det var nästan så att jag fick med mig en bebis hem ;) eller bebis hon blir ett nu i mars =)





Vid halv två drog jag hem till västerås. Testade en ny väg och det gick jättebra. Kom hem och sen var det bara lämna sakerna och vidare på hockey. Vik-sundsvall var det som gällde och jag kan ju säga att det var en kul match. Slutresultatet blev 9-1 till vik =) Fan vad jag hoppas att vi går vidare, står ju mellan oss, mora och almtuna nu.. Och mora förlorade ju idag mot troja så det ser ju bra ut. Nu iaf!! =) bra stämning i hallen var det! På fredag spelar dom mot huddinge men den matchen missar jag ju eftersom jag förhoppningsvis befinner mig i malmö då.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, börjar 7:30 imorgon. Längtar lite faktiskt. Ni får ursäkta om jag skriver mycket om jobbet nuförtiden, men jag trivs så bra. I fredags fick jag en alla-hjärtans-dag present av min chef. Ja det var ju inte bara jag som fick det utan alla anställda. Fick ett fint påslakanset. Jag fick blå men jag vill ha beige så imorgon ska jag fjäska för eddie så han vill byta med mig, haha han måste.. Annars...  =)


Min alla-hjärtans-dag-present från chefen

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mickis

Du e den bästa vännen!! :) pussa!

2009-02-16 @ 20:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0