17/2-09

Hej hej hallå!
Får blir en liten snabb uppdatering för snart är det dags att sova.
Jobb som vanligt idag och hade en ovanligt glad dag idag.
Gick runt och sjöng och tralla de var nästan så att man kände sig nykär igen. Ni vet sådär när man bara är glad och har fjärliar i magen osv. Underbar känsla!  =)

Vidare en sväng till lägenheten och kollade läget. Imorgon kommer allting vara klart. Kommer att börja flytta några grejer men det nästa kommer upp nästa vecka. Känns rätt segt att flytta såhär efter jobbet på dagarna och nu i helgen åker jag iväg så vi har beslutat att vänta några dagar. Men det kommer vara skönt att ha något att komma tillbaka till sen efter malmö! När vi var klara där så åkte mamma och jag till maxi för att handla. På vägen hem köpte vi mcdonalds, hehe ja jag tycker jag är värd det efter nästan 4 veckors ätande av endast kålrotsmat.

Väl hemma somnade jag i soffan. Stephanie ringde och väckte mig runt elva. Usch vad seg jag var men det va bra att hon ringde. Annars hade jag nog legat kvar i soffan med linser, smink och hela köret på fortfarande.
Så nu ska jag försöka somna igen, undra hur jag kommer lyckas med det nu när man sovit några timmar redan. Inte bra jessica!

Hörs mer imorgon och då kan jag lova er ett roligare inlägg än detta!
Pusselipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0