2/2-09

Detta inlägg skulle postas igår men det vart nå strul med sidan.
Därför postar jag den nu, ett nyare inlägg kommer senare ikväll om vad som hänt idag osv.



Hej mina kära vänner! Ber så hemskt mycket om ursäkt för den sena uppdateringen men här kommer en ordentlig uppdatering sen sist. Måste bara se när det var jag skrev senast.
Tisdags var det ja..

På onsdagen begav jag mig till jobbet efter två dagar hemma. Det var kul att komma tillbaka och barnen sken som små solstrålar när dom såg mig på morgonen. Måste bara berätta att jag fått bra respons av barn, föräldrar och kollegor och allt känns verkligen kul! Har fortfarande inte kommit in i tidsrythmen men försöker vänja mig att somna innan kl tolv iaf. Ja nu sprack det ju ikväll men det är ju för eran skull, haha.
Iallafall så hade jag ju planerat in en kväll med Erik efter jobbet. Tyvärr fick den ställas in eftersom jag fick reda på att vi skulle ha personalmöte på kvällen. Först trodde jag att jag skulle dö för att jag var så trött men när jag väl kom dit så var det väldigt intressant och roligt. Fick bla reda på att vi personal kommer att bli bjudna på att åka utomlands tillsammans nu i maj. Hur kul låter inte det? Mötet slutade inte förns vid 21 på kvällen så jag köpte med mig en pizza och åkte hem där jag i stort sätt bara åt och sen la mig och sov.

torsdagen var det jobb igen och sen en snabbis ner på stan där jag inhandlade 2 par jeans-leggings och ett hårband.Snabbt hem igen och fixade till mig och ner på stan igen för att träffa steph och hennes pappa. Gick på en mysig resturang där vi åt plankstek och hade väldans trevligt.

Fredagen då. Jobbade sent och snabbt hem för att duscha och byta om. Ner till rocklunda igen där jag mötte lite trevligt folk. Var där precis när det började usch vad stressad jag var. Brukar ju annars vara där ca en halvtimme innan matchen börjar och så.. Vik-björklöven. Mycket folk och bra drag i hallen. Planen var ju sen att jag skulle åka hem och ta det lungt och umgås med mina föräldrar. Det blev inte så heller utan det blev en utgång. Hamnade på BMB, mycket trevligt =)


Foto; Jorma Linna

På lördagen så var jag sjukt seg. Låg kvar i sängen en extra timme fastän jag visste att jag hade så mycket att göra. Hade ju inte ens någonting att ha på mig på maskeraden. Tanken var att sanna skulle köpa en "dräkt" till mig på buttericks i sthlm men självklart glömde hon det. Så jag lurade med mig mamma och sa att det max skulle ta 20 min att hitta något kul. Åkte till varje leksaksaffär, klädaffär, mataffär som kunde tänkas ha något. Men självklart nej. Ingenting fanns. I leksaksaffärena var det tomt. När jag stog inne på lindex var jag såå nära på att ge upp, att skicka ett mess till steph att jag inte kunde komma. Mamma övertalade mig att åka till en sista affär nämligen rusta. Och där.... Där fanns dom. Nyckelpigevingar och antenner. Visserligen var det för 3-5 åringar men det gick på. Och nyckelpiga fick det bli.  Hursomhelst vart jag väldigt nöjd iaf!





Åkte till steph till halv sex där vi åt middag. Supergott var det, måste få receptet sen!
Vid 20-21 så började det droppa in folk och tillsslut var vi nog uppemot 30-35 pers.
Kul att träffa nya människor och alla hade verkligen ansträngt sig med utklädningen.

Orkar inte lägga ut alla bilder utan vill ni se mer så får ni kolla på facebook. Men några kan jag nog bjussa på!







TACK FÖR EN SUPERKUL KVÄLL!

Idag då. Seg som sjutton var jag idag också. Pluggade lite och sen vidare till rocklunda igen för att se hockey, Vik-troja. Känns som om man inte gjort annat än att kolla hockey. Men det är kul, jag saknar det faktiskt. Förr hängde man ju i ishallen varje helg, fredag-lördag. Men men, mötte upp min kusin sofie och kollade på en rätt, tja, seg match. Visst lite spännande var den men hände liksom inte så mycket förns i slutet av marren. Eller så var det bara jag som var seg från gårdagen och inte hade rätta stämningen. Vik vann iaf med 6-0, haha ,inte dåligt de. Kul att det börjar gå bra för vissa grabbar som kanske inte fått chansen förrut. =) Och snart får vi ju en ny back också, Ola Svanberg.  Det här blir nog bra ska ni se!


Foto; Rickard Wallén

Annars blev det bara en mysig hemmakväll ikväll med mamsen och papsen. Kollade på Beck-filmen =)
Sen har jag inte gjort så mycket mer förrutom att förbereda inför imorgon!
DÅ NI!

Nu är det dags att sova för mig. Ca  50 minuter försent. Jaja, godnatt på er!
Pusss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0