21/2-09

Ja då var man äntligen här nere i malmö. Åkte som sagt igår efter jobbet och kom fram runt niotiden. Sanna valde att köra första biten så jag fick vila lite efter jobbet. När vi kom till värnamo stannade vi till och sen var det min tur att köra. Just då började det att toksnöa så det var värsta ovädret ända till helsingborg vilket var lite småläskigt eftersom jag inte har så bra vinterdäck på min bil. Men när vi kom förbi helsingborg gick det bra=)

Kollade lite på tv, blev både lets dance och när lammen tystnar. Hade en på varje sida om mig som låg med täcket över huvudet under filmen haha. Vanligtvis brukar det vara jag som gör det men inte denna gång. Sanna somnade rätt fort och jag och sara satt och pratade en hel del innan hon gick upp på loftet och la sig. Fortsatte att prata lite till och efter ett tag så kände jag hur jag försvann... Jag hörde det sara sa med typ en fördröjning på 7 sekunder. Jag var alltså svintrött och somnade rätt fort efter det.

Upp tidigt imorse, man har ju rutinen inne. Sanna skulle ju åka vidare till simrishamn och sara och jag skulle ta en sväng på stan. Väl där så köpte jag ett par nya örhängen eftersom jag tappat bort ena ur mitt nya par förra helgen när jag var i sthlm. Sen köpte jag ett fint hårband också. Några kläder vart det tyvärr inte. Fanns mycket snyggt att köpa men just nu prioriterar jag renovering av lägnheten. Blev lunch på stan också sen gick vi en härlig promend hem. Nu ligger vi här i sängen/soffan med en varsin dator i knäet och har på ronja rövardotter p tvn i bakgrunden. Ska snart börja laga mat och tagga till tills ikväll då det först är melodifestivalen och sen efter det blir det väl en utgång =)
Blev inga bilder igår men ikväll åker kameran fram iaf! Så imorgon kan ni räkna med att ha något att kika på ;)
En uppdatering kommer väl lite senare!


Gammal bild från förra våren på mig och Sara


Hoppas ni har en bra kväll och glöm för bövelen inte att se på melodifestivalen ikväll.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0