4/2-09

Ja detta blir nog inget roligt inlägg men jag är helt slut i kroppen och huvudet så pallar inte skriva mera.
Men jobb idag som sagt och det gick bra. Så kul när man har roliga arbetskamrater. Efter jobbet mötte jag upp malin, hanna och erik för att käka sallad på vivaldi.Första gången för mig och det var helt klart godkänt =)
Blev mycket snack om både det ena och det andra, trevligt var det iaf.
Sen var det dags för att åka vidare till lägenheten där danne redan befann sig. Nu börjar man se lite förändringar. Jag  fick äran att måla småsaker såsom skafferiet och städskåpet. Från början var det typ limegrön innuti men numera är det fin vit  jämn färg. Kände mig så stolt när jag gick därifrån. Man lär sig alltid nya saker!

Nehe nu ska jag ta och packa inför sälen. Vet inte vad jag ska ha med mig riktigt.
Men det blir nog bra ska ni se. Ska ladda kameran iaf så att det blir många bilder.
ni vet, en bildlös blogg är nog det tråkigaste som finns. Eller?

Hörs!


Kommentarer
Postat av: S

sälen baby, sääälen!

2009-02-05 @ 00:23:38
URL: http://sbruksgard.blogg.se/
Postat av: sara

åh fan va kul det låter me sälen!! ska du åka skidor eller snowboard? eller kanske bara festa hela dagarna =)

snart kommer du hit!!! åh va ja längtar, ska bli skitkul att ses, det va ju ett tag sen. tror inte att vi har setts sen i sommras eller? det e fan för lång tid.. men ha det så jätteroligt i sälen det förtjänar du!! puss puss

2009-02-05 @ 13:13:23
URL: http://saraslivimalmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0