2/2-09

Ja nu kommer ett färskt inlägg från dagen som varit.
Jobb såklart idag. Hade tappat bort mitt schema imorse så visste inte riktigt när jag började, men åkte dit till halv åtta iaf(den tidigaste tiden).
Det gjorde jag alldeles rätt i för när jag kom dit var det nästan helt tomt. Två barn och en vuxen var där, sen började det droppa in både personal och barn. Fick äran att jobba med malin idag. Hon kommer att jobba med mig månaden ut, önskar nästan hon kunde hoppa av skolan och börja jobba tillsammans med mig på heltid, hehe. Malin och jag har varit bästa kompisar i flera år men efter gymnasiet försvann den nästan helt när jag flyttade till sthlm. därför känns det så himla kul att få jobba tillsammans med henne för vi har så kul tillsammans. Värsta teamet.
Barnen undrade nog var dom hade för knäppa fröknar som stog kors och tvärs och försökte spika fast en lampsladd på väggen/taket kl 9 imorse. 

 Just ja, har fått en heltidstjänst nu ist för er som inte vet. Tanken var ju att jag skulle köra på 75%.. Men saker och ting ändras snabbt. Och jag klagar inte=) Imorgon ska vi ha utvecklingssamtal så jag är lite nervös ja. Men det kommer att gå bra, har ju min toppenhandledare med mig!


Jag på hockeymatchen igår.

Fick min lägenhet idag också. Åkte dit efter jobbet och började kolla upp hur allt ska vara. Nu vill jag inte vänta längre. Vill börja flytta in alla grejer och komma iordning. Som tur är börjar bror min att riva och spackla redan imorgon medan jag är och jobbar!

Nu är det dags att lägga sig så att man inte är alltför trött imorgon.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0