8/2-09

Nu är jag hemma! Hade en supertrevlig kväll faktiskt.
Drack en halv cider därinne så bilen fick stå kvar nere på stan. Nu kanske ni tycker att en halv cider inte är någonting men om man haft magsjuka och knappt druckit eller ätit något på några dagar så känner man av detta väldigt fort.
Hade sällskap hem av sofie och vi pratade nog om det mesta. Kanske tillochmed att det blir en liten utgång i sthlm nästa helg =) Vem vet! Under kvällen träffade jag många vänner som jag inte träffat på hur länge som helst.  Synd att allt gick så fort bara. Kameran fick itne plats i min lilla handväska så den fick stanna hemma vilket betyder inga bilder.

Förresten så har jag gjort en ögonfransförlänging idag. Ni kanske ser lite på bilden på förra inlägget. Vad tycks? ska försöka ta en bättre bild sen =)

nu ska jag ta och sova eller ja försöka iaf.. är jätepigg hur nu det kan komma sig. Just ja, med tanke på förr-förra inlägget. FIck reda på att en till vän ska ha barn nu ikväll. alltså jag fick reda på det ikväll, hon ska inte ha barnet ikväll. SJukt kul" Grattis jennie och björsa!

sovdags, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0