11/2-09

Oj oj vilken spännande match det vart. När jag skrev klart det förra inlägget så hade det hunnit bli 3-1 till mora. Ett tag efter så hade vik hunnit vända till 4-5 och ta mig sjutton så gjorde mora mål när det bara var ett par minuter kvar till 5-5. Vi hade ju nästan tagit ut segern där och skulle ut och fira med lite pulkaåkning i björnöbacken.
Vik förlorade senare på straffar men måste säga att moras mål var jäääkligt snyggt så okejdå. Får väl släppa det för den här gången.. Men på söndag så vinner vi =)

Usch, blev pangtrött helt plötsligt. Kanske tyder på att det är dags att sova.
Börjar ju ändå 7:30 imorgon, min tidigaste tid. Kommer nog bli en skön dag eftersom på förmiddagen ska vi vara ute i 2½ timme typ och sen under eftermiddagen ska vi ha utvecklingssamtal. Så dagen kommer nog rätt fort. Efter jobbet ska jag till lägenheten och se hur långt danne har kommit och även börja med att måla min klädkammare i en snygg vit färg om jag har orken kvar. 

Steph! Du svarar ju inte på msn, vart har du tagit väägen?=) 



Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0