7/2-09

Snart börjar melodifestivalen och ni som känner mig vet att jag blir helt lyrisk när den här perioden börjar.
Så fyra lördagar i rad nu så blir det uppbänkat framför tv:n! =)
Och just ja. Efter det blir det en utgång som gäller. Men det blir en lugn en eftersom jag mådde lite kasst igår.

Måste bara påpeka att jag snart blir helt galen. Känns som att alla i min omgivning är med/har barn just nu. Snart får jag väl köpa en barnvagn och lägga ner en docka i den och gå runt för att känna mig som en i gänget. Men jag är verkligen glad för deras skull, måste kännas helt underbart! Jag har ju alltid tänkt mig att bli en ung häftig mamma absolut senast 24 år tillsammans med Tommie. Vi skulle bli dom coolaste föräldrarna och så haha. Nu blev det ju inte så men det är trevligt ibland att tänka tillbaka på Hur det kunde ha varit.. Äh nu ska jag inte hålla på med sånt trams men det är klart tankarna dyker upp när man får reda på såna här glada nyheter! Dagens Grattis säger jag idag till min gamla bästa vän Sandra! =) Jag hoppas allt kommer att gå bra och att ni är lyckliga för det är du verkligen värd efter allt skit!


Nä nu börjar melodifestivalen!! =)
Hörs mer imorgon, kameran följer nog med ikväll på BMB!
Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0